reklamvideo filmning

Yes! Rubriken says it all. Eller?
Jag, Mimmi och Manni håller just nu på att göra en reklamfilm för Nattknappen som är ett nummer man kan ringa på kvällarna när man är på väg hem, typ till polisen fast mer som att ha någon att prata med under tiden man går. Hur som helst så började vi filma en massa idag. SJUKT KALLT! Jag fryser fortfarande. I vilket fall som helst så gick det hela rätt bra. Vi gjorde omtagningar hundra gånger på alla scener, mest för att få olika versioner att välja mellan sedan när vi ska redigera allt nästa vecka. Tror att det blir nice i alla fall! Imorn blir det till att filma mer, fyfan... ser nästan inte fram emot det bara för att jag blev så sjukt frusen!

Tre lager kläder + täcke... nu vill jag sluta frysa! Bläää.

lala! jag taggar helg i alla fall. hoppas den blir awsome.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0