empty

ibland är allt bara så jävla jobbigt.

sportlov

herregud, har jag gjort något vettigt alls under lovet?
musikvideoinspelning, ja, det var väl vettigt. men resten? haha, näe, skulle inte tro det direkt. jag har varit hemma, varje dag, förutom igår. då jag var i stan på bio med amanda och micaela och såg shutter island! vet inte riktigt vad jag tycker om det. visst, den var bra. men det var något i den som var sjukt förutsägbart och som gör filmen till en sådan som jag i vanliga fall inte gillar. men jaa, svårt att säga. antar att den var bra i det stora hela.

jaa, och idag? vad ska jag hitta på för något? jag tänkte plugga. känns dock inte som att jag kommer att göra det. men vore great med tanke på hur dåligt jag gör ifrån mig i skolan just nu. IG på senaste matteprovet, har en minst tre veckor sen historiahemtenta och på måndag har jag psykologiprov, och jag villvillvill verkligen få mvg på det. och vad måste man göra då? joo, plugga!

morfar är här!! fett awesome :) han ska åka vasaloppet. aa, och så är bengt här också, och han ska kanske åka loppet. inte helt säkert dock.

nu ska jag nog hoppa in i duschen! puss <3


tired of waiting

jag vill så gärna
jag saknar det
kom till mig...


filmning for fan?

Reklamfilmen är färdig gjord! Awesome. Den kommer antagligen ut på youtube snart. För övrigt är musikvideofilmningen i full gång nu. Efter mycket krångel och random byten av huvudperson så verkar det mesta stämma nu. Vi har till och med en bergsprängare som vi får slå sönder i slutet, wooh! Let's hope it will be awesome...

Det är lov nu, rätt skönt. Men jag vill bara ha sommarlov. Jag vill att alla kurser, terminen och tvåan ska ta slut. Jag orkar verkligen inte mer. Bra betyg vill jag ha också. Good luck with that, måste jag säga..

Godnatt ni söta!

mmhm

det är när jag ligger i sängen på natten som känslan kryper fram
ensamheten och längtan
längtan efter värmen från någon som ligger bredvid
någon som håller om
och som fortfarande finns där på morgonen

RSS 2.0