25 januari 2010

Haha, känns som att jag kommer bli bloggarN nu en stund framåt. Känns inte som mig direkt. Men samtidigt helt skönt att skriva lite ibland :)
Idag fyllde sötZta 18 ! Grattis tjejen ! <3
Helt galet att vi alla fyller arton i år och att vi fan börjar i trean i höst. Allt har verkligen gått jättesnabbt. Känns sjukt jobbigt att allt kommer att vara över snart och att man faktiskt kommer vara tvungen att gå in i vuxenvärlden inom typ ett år. fyfan...

Idag har jag i alla fall varit i skolan. Ind. val dag. Psykologi A och Fotografisk bild B för min del. Helt okej dag antar jag. Mmmyes. Efter skolan åkte jag med Mimmi till Täby C. Eller snarare gick... yeaah.. /care <3 haha. Hade lite saker att uträtta, tre nummerlappar senare fick vi det vi behövde och vi fortsatte vår vandring runt i centrum. Torrschampoo <3 haha, måste köpa när jag har fått min lön :D helt värt :) tack till agnes för att du fick mig att ens tänka idéen.

Jaa... En timme kvar till första träningen/dansen för i år. Wish me luck!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0